Handler du som erhvervskunde:
ND Web Marketing ApS (Klinikshoppen.dk) yder 6 måneder reklamationsret på defekte dele i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles ND Web Marketing ApS (Klinikshoppen.dk)indenfor rimelig tid. Varen vil efterfølgende blive repareret. Ombytning eller evt. kreditering sker kun efter aftale. Har varen defekte dele eller mangler ved modtagelse, eftersender ND Web Marketing ApS (Klinikshoppen.dk) de pågældende dele, men forpligter sig ikke for montering af disse dele. I forbindelse med reklamationssager afholder ND Web Marketing ApS (Klinikshoppen.dk) returneringsomkostninger i rimeligt omfang, og kun efter aftale inden at varen sendes retur. Du er selv ansvarlig for at varen pakkes forsvarligt ind til transport og for at skaffe en palle, hvis dette er nødvendigt. Viser det sig at en reklamation afvises, står køber selv for både returfragten og genfremsendelse af produktet.
ND Web Marketing ApS (Klinikshoppen.dk) påtager sig ikke erstatningsansvar for forsinkede leveringer eller ansvar for forsinkelser. Vi forsøger at informere om forsinkelser så godt som muligt. Du kan altid ringe til vores kundeservice og blive opdateret, hvis du er spørgsmål til din levering.
Varer der er bestilt og bekræftet med en bestillingsbekræftelse i erhvervsmæssigt regi, kan ikke annulleres, refunderes eller ombyttes, med mindre andet er aftalt med ND WEB MARKETING ApS (Klinikshoppen.dk).
Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
ND Web Marketing ApS
Nr. Hostrupvej 3B
6230 Rødekro
CVR: 34799725
Tlf: 74646474
Email: mail@klinikshoppen.dk
Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.
Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og ND Web Marketing ApS (Klinikshoppen.dk) har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.
Handler du som privatkunde:
ND Web Marketing ApS (Klinikshoppen.dk) yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles ND Web Marketing ApS (Klinikshoppen.dk) indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder ND Web Marketing ApS (Klinikshoppen.dk) returneringsomkostninger i rimeligt omfang, og kun efter aftale inden at varen sendes retur. ND Web Marketing ApS (Klinikshoppen.dk) påtager sig ikke erstatningsansvar for forsinkede leveringer.
Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
ND Web Marketing ApS
Nr. Hostrupvej 3B
6230 Rødekro
CVR: 34799725
Email: mail@klinikshoppen.dk
Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.
Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og ND Web Marketing ApS (Klinikshoppen.dk) har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.
OBS: Alle priser på siden er angivet uden dansk moms.